[governance] Deadline for written Contributions to IGF

Baudouin SCHOMBE b.schombe at gmail.com
Tue Jan 12 03:27:50 EST 2010

Hi all,

I think translation is very necessary

Baudouin

--
SCHOMBE BAUDOUIN
COORDONNATEUR DU CENTRE AFRICAIN D'ECHANGE CULTUREL (CAFEC)

Téléphone mobile: +243998983491/+243999334571
                           +243811980914
email:                   b.schombe at gmail.com
blog:                     http://akimambo.unblog.fr
siège temporaire : Boulevard du 30 juin Immeuble   Royal, Entrée A,7e niveau.
You received this message as a subscriber on the list:
     governance at lists.cpsr.org
To be removed from the list, send any message to: