[governance] [ga] Re: Establishment of the European Regional At-Large Organizaton

Robert Guerra rguerra at lists.privaterra.org
Sat Jan 21 18:28:09 EST 2006

je ne suis pas sur si tous les gens ici comprends la langue de
cervantes. Alors, je pense que ça será mieux que on reste en
l'anglais, comme ça la majorité des gens peut comprende et repondre.

I don't think all the people on here understand the language of
Cervantes. So, I think it might be best to stay in english, that way
not only everyone can understand (what's being said) - but reply as
well.

Creo que no toda la gente aqui comprende el indioma de Cervantes. Por
tanto creo que sería mejor quedar al ingles, asi no solo todos
entienden - sino que todos tambien pueden responder.

Linguistic diversity is important, but if you are going to post - do
try to translate for others who might not understand your language.

regards,

Robert

--
Robert Guerra <rguerra at privaterra.org>